AkreDoc podržava proces pripreme kompletne dokumentacije za akreditaciju fakulteta, univerziteta, visokih škola i akademija strukovnih studija. Na osnovu evidentiranih podataka o ustanovi, AkreDoc programski generiše dokumentaciju koja je u skladu sa propisanim standardima i uputstvima za akreditaciju visokoškolskih ustanova. Generisana dokumentacija je hiperlinkovana sa svim potrebnim prilozima za akreditaciju visokoškolskih ustanova.
DOKUMENTACIJA ZA AKREDITACIJU VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA
AkreDoc omogućava unos i održavanje:
- sistematizacije radnih mesta potrebne za evidenciju rasporeda na radna mesta nastavnog i nenastavnog osoblja u ustanovi;
- užih naučnih oblasti potrebnih za evidenciju izbora u zvanja, akademske karijere i mentorstva doktorata;
- predmetnih aktivnosti u skladu sa internim pravilnicima o načinu ocenjivanja studenata u ustanovi;
- objekata, zgrada i prostorija koje se koriste za izvođenje nastave;
- organizacionih jedinica ustanove (departmani, katedre, instituti, centri, biblioteke, stručne službe, itd.) odnosno formiranje organizacione strukture ustanove;
- organa i tela ustanove (npr. Naučno nastavno veće, Odbor za kvalitet, Savet ustanove) i njihovog saziva.
- svih opštih akata ustanove, poput Statuta, dodataka diplomi, rešenja o prihvatanju studijskih programa, itd.
- naučnoistraživačkog i umetničkoistraživačkog rada kroz listu projekata, listu učesnika na projektima, zbirnog pregleda rezultata produkcije, liste ustanova u zemlji i svetu sa kojima ustanova sarađuje kao i zbirni pregled odbranjenih teza i publikacija u ustanovi;
- opisa standarda za akreditaciju visokoškolske ustanove;
- liste stručnih saradnika koji učestvuju u realizaciji labiratorijskih vežbi;
- statističkih podataka o napredovanju studenata na ustanovi
- naučnoistraživačkog i umetničkoistraživačkog rada kroz listu projekata, listu učesnika na projektima, zbirnog pregleda rezultata produkcije, liste ustanova u zemlji i svetu sa kojima ustanova sarađuje kao i zbirni pregled odbranjenih teza i publikacija u ustanovi;
Pored podataka potrebnih za generisanje dokumentacije, podržan je unos i održavanje svih priloga propisanih u standardima za akreditaciju visokoškolskih ustanova.
AkreDoc omogućava generisanje dokumentacije za akreditaciju ustanove sa hiperlinkovim prilozima ali i različitih izveštaja na nivou ustanove kao što su: knjiga nastavnika, knjiga saradnika ili knjiga predmeta.
DOKUMENTACIJA ZA AKREDITACIJU USTANOVE SA HIPERLINKOVANIM PRILOZIMA
Na osnovu evidentiranih podataka o ustanovi i opštih akata ustanove, AkreDoc generiše dokumentaciju za akreditaciju visokoškolske ustanove sa hiperlinkovanim prilozima. Generisana dokumentacija je u skladu sa propisanim standardima i uputstvima za akreditaciju. Evidentirani podaci podležu programskoj kontroli parametara ustanove čime se osigurava kvalitet generisane dokumentacije.
KNJIGA NASTAVNIKA I KNJIGA SARADNIKA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE
Visokoškolska ustanova u obavezi je da na svom sajtu javno objavi naučne, umetničke i stručne kvalifikacije nastavnika i zaduženje u nastavi , odnosno Knjigu nastavnika. AkreDoc programski generiše Knjigu nastavnika ustanove u formatu koji je propisan standardima za akreditaciju i sadrži pregled akademske karijere nastavnika, spisak predmeta za koje je nastavnik akreditovan, reprezentativne reference nastavnika i zbirne podatke naučne, odnosno umetničke i stručne aktivnosti nastavnika.KNJIGA PREDMETA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE
Visokoškolska ustanova u obavezi je da na svom sajtu javno objavi specifikaciju nastavnih predmeta, odnosno Knjigu predmeta. AkreDoc programski generiše Knjigu predmeta ustanove u formatu koji je propisan standardima za akreditaciju i sadrži pregled izvođača nastave na predmetu, broja časova aktivne nastave, obrazovne ciljeve, ishode obrazovanja, sadržaj i strukturu predmeta, metod izvođenja nastave, način formiranja ocene i preporučenu literaturu.KONTROLA PARAMETARA USTANOVE
AkreDoc implementira kontrole parametara u skladu sa važećim standardima, uputstvima i normativima i vrši programske provere dokumentacije za akreditaciju visokoškolske ustanove.
Za visokoškolsku ustanovu, aplikacija kontroliše oko 40 različitih parametara kao što su:
- tekstovi opisa standarda;
- postojanje odgovarajučih priloga;
- priprema i realizacija naučnoistraživačke i umetničke, stručne i druge vrste projekata;
- rezultati naučnoistraživačkog, umetničkog i stručnog rada ustanove;
- postojanje odgovarajuće skenirane dokumentacije za nastavno i nenastavno osoblje;
- postojanje poreskih prijava za nastavno i nenastavno osoblje;
- odgovarajući prostor i tehnička oprema za savremeno izvođenje nastave u skladu sa potrebama studijskih programa ustanove
- postojanje odbora za kvalitet.
KONTROLA PARAMETARA PREMA STANDARDIMA ZA AKREDITACIJU
Programska kontrola parametara je u skladu sa propisanim normativima i usklađena je sa važećim standardima za akreditaciju. Pojedinačne provere parametara referenciraju odgovarajuće normative u okviru standarda za akreditaciju visokoškolskih ustanova.